BorgerTip

GIS34 Borgertip er et fælles system til indberetning fra borgere og medarbejdere. Med Borgertip er det nu muligt, at inddrage borgerne i kommunens bæredygtige vedligeholdelsesplan.

Bring din kommune tættere på borgeren

Med Borgertip-app’en får du automatisk styr på alle processer fra første borgerhenvendelse til  at sende den videre til rette medarbejder og  ude i marken.

I app’en kan borgeren let tage et billede og indberette dokumentation om forhold, der skal udbedres. Det kan være huller i vejen, graffiti eller manglende gadebelysning.

Læs ogsåPopulær vej-app: 7500 aarhusianere melder om huller og flækkede fliser

Du frigør ressourcer i administrationen, når skader digitalt bliver sendt videre til rette person. Du slipper for gule sedler på skrivebordet, og medarbejderen i marken ved nøjagtig, hvor skaden er sket via en Smartphone eller Tablet.

Borgeren bliver automatisk inddraget løbende via app’ens opdateringer, så du slipper for tidskrævende kommunikation på mail og i telefonen om sagens forløb.

Opgaven fordeles på kontoret
Forholdene dokumenteres med position og billeder, og alt sendes fra mobilen til kontoret, hvorfor udbedringsopgaven kan genereres, koordineres og fordeles.

Læs vores produktark om BorgerTip.

  • Præcis dokumentation
  • Spar tid på kommunikation
  • Tættere dialog med borgeren

LE34 har skabt overblik over vores virkelighed og oversat vores komplicerede arbejdsgange til enkle, digitale løsninger.Samarbejdet har lettet vores arbejde betydeligt og sparet os både tid og ressourcer.

  •  Vibeke Brandhoff, Middelfart Kommune.

Så nemt er det:

borgertip illustration

backtotopTil toppen

Denne hjemmeside bruger cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
Accepter