Hos LE34 bliver Torbjørn Mandahl Pedersen ny forretningsområdechef for GIS. Det betyder et øget fokus på brugervenlige og intuitive løsninger, der støtter kommunikation og kvalitet i opgavehåndteringen.  

Torbjørn Mandahl Pedersen har arbejdet med GIS gennem de seneste 20 år – de seneste 13 som partner i LE34 – og som en del af den øverste ledelse i LE34, kommer han til at repræsentere området på øverste niveau i virksomheden. Per 1. marts 2017 er han ny forretningsområdechef for GIS (Geographic Information System) i Landinspektørfirmaet LE34. Dermed bliver Torbjørn ansvarlig for et forretningsområde med 20 udviklere, projektledere og specialister.

"Med sin erfaring og indsigt i GIS-området er Torbjørn et helt naturligt valg. Med ham som forretningsområdechef får vi samlet virksomhedens GIS-kompetencer, samtidig med at vi kommer tættere på kunderne og deres projekter", siger Kenneth Norre, der er administrerende direktør i LE34.

"Det er vigtigt, at vi fortsætter vores skarpe fokus på GIS, fordi vi ønsker at tilbyde vores kunder en helstøbt rådgivning, hvor vi kan garantere sikkerhed for en optimal afvikling af projekterne. Der er store fremtidsperspektiver inden for teknologien, og vi fortsætter udviklingen af vores produktsuite Geonote med fokus på brugervenlighed og funktionalitet", fortæller Torbjørn Mandahl Pedersen.

Dialog med nye brugere
Torbjørn Mandahl Pedersen fremhæver blandt andet, at GIS henover de seneste år har rykket sig fra at være et specialværktøj for professionelle brugere til at blive udbredt til nye typer brugere. Brugen af appen Borgertip er et godt eksempel på denne udvikling, da mange kommunale administrationer har opnået gode resultater med at indsamle data fra borgerne på en intuitiv og brugervenlig måde via telefonen.

"Via Borgertip kan borgerne nemt tippe kommunen, hvis der er et hul i vejen, der skal repareres, eller et væltet træ, der skal fjernes. Det virker naturligt, fordi forventningerne simpelthen har flyttet sig. Man er gået fra blot at tænke GIS som et dokumentationsværktøj til at tænke det som et kommunikationsværktøj. Og hvor GIS tidligere blev betragtet som et effektiviseringsværktøj, er der i dag meget fokus på, hvordan kvaliteten i opgaveløsningen kan forbedres", forklarer Torbjørn Mandahl Pedersen, der ser frem til at møde kunderne.

"Jeg glæder mig til at komme ud og lære vores kunder og samarbejdspartnere bedre at kende, blive klogere på deres udfordringer og at få deres perspektiv på de GIS-produkter, vi tilbyder."

backtotopTil toppen

Denne hjemmeside bruger cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
Accepter